Oryginalna nazwa szkolenia: Professional Diploma in Digital Marketing
Opis szkolenia:
Branża marketingu internetowego rozwija się bardzo dynamicznie oferując marketingowcom wiele nowych narzędzi, które mogą wykorzystywać w działaniach reklamowych. Autoryzowany kurs Digital Marketing Insitute doskonale przygotowuje uczestników do pracy z w środowisku marketingu cyfrowego, omawiając narzędzia i te znane już od paru lat, a także najnowsze trendy. Kurs przeznaczony jest zarówno dla osób, które już pracują w branży marketingowej, jak i dla tych początkujących, które dopiero planują rozpocząć swoją karierę w tej branży. Powyższe szkolenie jest autoryzowanym kursem Digital Marketing Institute, który jest rozpoznawany na całym świecie oraz przygotowuje do egzaminu Professional Diploma in Digital Marketing, po zdaniu którego uczestnik szkolenia otrzymuje międzynarodowy certyfikat potwierdzenia kwalifikacji w dziedzinie Digital Marketingu.
Czego nauczysz się podczas szkolenia?
Na kursie uczestnicy zapoznają się z tematyką z następujących dziedzin:
Pozycjonowanie (SEO) i kampanie PPC (Google AdWords)
Ta część szkolenia zaznajomi użytkowników z wszystkimi obecnymi technikami pozycjonowania stron www w wyszukiwarkach internetowych. Omówi także płatne formy reklamy w SERP’ach jakimi są kampanie Google AdWords.
Email marketing
Wstęp do Digital Marketingu: omówienie podstawowych zasad działania marketingu cyfrowego, przedstawienie podstawowych narzędzi, trendów oraz możliwości jakie daje marketing internetowy. Strategia i planowanie kampanii internetowych – w tym module uczestnicy szkolenia poznają zasady planowania i wdrażania kampanii reklamowych w Internecie. Dowiedzą się od czego zacząć, jak zdefiniować grupę docelową i wyznaczyć cele kampanii, a także w jaki sposób później mierzyć efektywność przeprowadzonych działań.
Social Media Marketing
ten moduł zapoznaje uczestnika z dostępnymi formami reklamy w kanałach social media. Omawia zarówno te największe platformy społecznościowe (Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn) jak i te mniejsze oraz trendy, które się obecnie pojawiają (Pinterest, Snapchat, Instagram i inne).
Mobile Marketing
Mobile marketing – moduł ten zapozna uczestników szkolenia z marketingiem na urządzenia mobilne. Omówi kwestię stron mobilnych, responsive web design (RWD) oraz aplikacji na smartfony. Przedstawi także formy reklamy, które można stosować w przypadku urządzeń przenośnych.
Analityka internetowa
Ta część szkolenia uczy uczestników w jaki sposób analizować prowadzone działania marketingowe, jak oceniać ich efektywność, mierzyć ruch oraz zachowania internautów na stronie oraz jak wyciągać z tego odpowiednie wnioski (na podstawie Google Analytics)
Strategia i planowanie kampanii internetowych
W tym module uczestnicy szkolenia poznają zasady planowania i wdrażania kampanii reklamowych w Internecie. Dowiedzą się od czego zacząć, jak zdefiniować grupę docelową i wyznaczyć cele kampanii, a także w jaki sposób później mierzyć efektywność przeprowadzonych działań.
Zobacz pełny konspekt tego szkolenia:
Dla kogo?
Kurs ten jest przeznaczony zarówno do osób rozpoczynających dopiero naukę programowania i początkujących programistów z mniejszym niż 6-12 miesięcy doświadczenia praktycznym, którzy chcą nauczyć się podstaw języka PHP. Również dla projektantów stron internetowych, którzy zamierzają nauczyć się podstaw profesjonalnego programowania WWW i tym samym rozszerzyć swoje umiejętności.
Międzynarodowy certyfikat DMI
- Certyfikat DMI, który otrzymują użytkownicy po zdaniu egzaminu ostatniego dnia kursu. Jest potwierdzeniem wysokich kwalifikacji osoby, która go posiada.
- Kurs spełnia 5. poziom Europejskich Ram Kwalifikacji – Europejskie Ramy Kwalifikacji to system stopniowania edukacji oficjalni przyjęty w krajach Unii Europejskiej.