Opis szkolenia:

szkolenia microsoft

Szkolenie to zapoznaje uczestników z tematyką dotyczącą administracji Windows Server 2012. Uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności niezbędne do wdrożenia infrastruktury systemu Windows Server 2012 w środowisku przedsiębiorstwa.

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

Podczas szkolenia omówione zostaną w szczególności takie zagadnienia związane z konfiguracją i zarządzaniem Windows Server 2012 jak:

Konfiguracja i rozwiązywanie problemów dotyczących rozwinięcia nazw, zarządzania użytkownikami i grupami przy wykorzystaniu AD DS i polityk grupowych

Aspekty implementacji dostępu zdalnego takie jak DirectAccess, VPN, serwer proxy aplikacji webowych

Implementacja polityk sieciowych, zabezpieczania dostępu do sieci i danych

Szyfrowania plików i dysków oraz konfiguracja zaawansowanych polityk kontroli

Wdrażania i utrzymywania obrazów serwera

U

Zarządzania aktualizacjami i monitorowania środowiska Windows Server 2012

Zobacz pełny konspekt tego szkolenia:

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nabyć umiejętności administrowania systemem Windows Server 2012 lub ubiegać się o stanowisko administratora sieci lub systemów komputerowych czy stanowisko specjalisty ds. sieci komputerowych.

Międzynarodowy certyfikat Microsoft

Uczestnicy otrzymują po zakończeniu szkolenia zaświadczenie o ukończeniu autoryzowanego kursu Microsoft. Kurs przygotowuje do egzaminu: 70-411: Administering Windows Server 2012 i prowadzony jest w oparciu o Windows Server 2012 R2 i Windows 8.1. Egzamin jest potwierdzeniem wiedzy i umiejętności wymaganych do administrowania infrastrukturą systemu Windows Server 2012 w środowisku firmowym. Potwierdza umiejętności kandydata w zakresie administrowania zadaniami wymaganymi do obsługi infrastruktury systemu Windows Server 2012, takimi jak zarządzanie użytkownikami i grupami, dostęp do sieci i zabezpieczenia danych.

Share This